Identitate restaurante


Conceptul de identitate vizuală poate fi definit ca suma elementelor vizuale prin care publicul recunoaște un restaurant și care o diferențiază pe aceasta în raport cu celelalte. Un concept de identitate vizuală unitar susținut de valoarea simbolică a logotipului și de alte elemente grafice, întărește, în percepția publicului, imaginea unui restaurant și susține activitațile acesteia.

Astfel, elementele fizice de prezentare, cum sunt: file cu antet, cărți de vizită, formulare tipizate, corespondența, comunicări scrise, materiale in format electronic, constituie obiectul realizării unui concept de identitate vizuală coerent prin folosirea următoarelor principii generale:
- folosirea unor elemente grafice ca: simboluri, logotip, caractere tipografice, formate și culori, paginație precum și alte forme de comunicare vizuală, bine definite;
- suporturi permanente unitar definite. Din categoria suporturilor permanente fac parte: articole de papetărie, cărți de vizită, formulare.

Avem experiența să creăm aceste elemente cu personalitate astfel încât să reflecte cea mai bună și potrivită imagine pentru compania dumneavostră.

Pentru mai multe informații despre serviciile oferite de noi sau cerere oferta de preț,
vă rugăm trimiteți mesaj la info@restup.ro sau
sunați la numărul 0745 356 664.